piasjagerman.blogg

Idag slår jag upp dörrarna

22.09.2018

 Idag är den stora dagen och jag slår upp dörrarna för min allra första vernissage. En dröm som jag haft sen jag var liten. Så spännande. Allt är på plats och bara lite småbestyr återstår. Bubbel (alkoholfri så klart) är laddad liksom lite tilltugg. För det har jag sett att man ska ha. Lite reklam och lite visitkort är tryckta och har jag glömt något?...... Jo mina inredningsprylar ska på plats också. Det mesta går ju att efterbeställa så klart. Så pirrig att jag inte ens vet vad jag ska skriva just nu. Tänk om ingen kommer!?!? Men om du kommer så ska jag välkomna dig väl. Komsi komis säger jag nu!

© 2018 Martin Fager. Skeppsbron 2, 111 30 Stockholm
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång